Geçtiğimiz sezonun sonlarına doğru prömiyerinin yapıldığı Gonca Vuslateri ve Bora Akkaş büyük bir performans ve oyunculuk ritmi gösterdikleri, cesue oynan bir kabin, Önümüzdeki yılın en çok seyirciye ulaşan ve konuşulacak oyunu olmaya şimdiden aday.Oyunun dekor ve ışığı Cem Yılmazer ‘e ait, oldukça başarılı ve kullanışlı, oyuncuların tüm süreyi bir kabinde geçirerek oynaması hem insanın çıkışsızlık ve çaresizlik hislerinin anlaşılmasına yardımcı oluyor. Hemde oyunculuğun büyüklüğünüde fark etmemizi sağlıyor. .müziği Can Bonomo imzalarını taşıyor.
Seyirci olarak Gonca Vuslateri ve Bora Akkaş’ın oyunculuklarına ve cesaretlerine hayran olmakla yetinmeyip, kendimizi oyunun içersinde sorgularken buluyoruz.
Bünyesindeki oyuncu,yönetmen ve yazarlara, üretim yapabilmeleri içinolanak, mekân ve yer sağlamayı amaçlayan CRAFT OyunculukAtölyesi; 2012 yılında Şenay Gürler, Çağ Çalışkur ve Bahar Erkal ileİstanbul Fındıklı’da CRAFT Tiyatro’yu kurarak; oyunlarınıtiyatroseverlerle buluşturmayı sürdürüyor.
Sami Berat Marçalı yönetiminde İpek Bilgin ve Barış Gönenen’in oynadığı “Uğrak Yeri” ve Çağ Çalışkur yönetmenliğinde Şenay Gürler ve Deniz Karaoğlu’nun rol aldığı “Kayıp” oyunu ile perdelerini açan Craft Tiyatro; bu yıl Atölye’sinin ilk mezunlarından Kemal Hamamcıoğlu’nun yazdığı “Kabin” adlı oyunu 21 Şubat’dan bu yanasahneliyor.
“Kabin”, bir karşılaşma hikayesi
“Burayı bizim Ramazan Abi işletiyor. Önceden kıraathaneydi. Girişimci ruhlu bir abimizdir Ramazan Abi. Yurtdışına gider, gelir. Bir ara Almanya’ya gitmişti, döndüğünde hamam işine girdi. Tutturamadı. Oğlanlar mekanın müptalası oldu. Trencilik oynuyorlarmış. Mekanı polisler bastı, kapandı. Sonra Amsterdam’a gitmiş, oradaki kabinleri görmüş. Kıraathaneyi kapatıp burayı yapmış. Yasal olmadığı için bayağı para yediriyormuş. Tabii hep adamlar geliyor. Aklı başında kadının burda işi ne!”