- hafta:SİRKE TADINDA BÖĞÜRTLEN REÇELİ
(3-4-5-6 şubat 2016 Fatih Reşat Nuri Sahnesi)
Berhun Orhonöz ve Mert Tanık’ın rol aldığı oyunu A. Kadir Bozkurt kaleme aldı Zuhal Ergen yönetti. Dramaturgi Arzu Işıtman’a, Kostüm tasarımı Ayşen Aktengiz Bayraşlı’ya, Işık Tasarımı Murat işçiye, Koreografi Özge Midilliye ait olan oyun iki perde olarak 130 dakika sürüyor.
Ülkenin birinde yaşanan siyasal ve toplumsal değişimler, evlilikleri boyunca bu sürece şahit olarak ölümle şakalaşan yaşlı bir çiftin ilişkisi ekseninde mizahi bir dille aktarılıyor. Kendini değiştirmeyi akıl edemezken dünyanın düzenini değiştirmeye çalışan ve eşiklerde kalmanın sancısını yaşayan bir adamın baskılar karşısındaki tavrı hicvediliyor. Kahramanlarımız için hayat tıpkı sirke tadında böğürtlen reçeli gibi… Biraz acı, biraz buruk ama bazen de tatlı…
|
7-14 şubat saat 12: 00 ve 15:00 seanslarında Aladdinin Sihirli Lambası çocuk oyunu (Ç.O)
|
Yazan |
: TURGAY YILDIZ |
Yöneten |
: ÖZGÜR ATKIN |
Dramaturgi |
: DİLEK TEKİNTAŞ |
Kostüm Tasarımı |
: EYLÜL GÜRCAN |
Işık Tasarımı |
: MURAT SELÇUK |
Müzik |
: SİNAN ASLAN |
Koreografi |
: HAMİT ERENTÜRK |
Efekt |
: ERSİN AŞAR |
Süre |
: 1 SAAT |
Oyun Yaşgurubu |
: 6+ |
|
OYUNCULAR |
CEYSU AYGEN, CİHAN KURTARAN, HAMİT ERENTÜRK, İBRAHİM CAN, NİLAY YAZICIOĞLU, SAMET HAFIZOĞLU, SERKAN BACAK |
KONUSU |
Alaaddin, iyi niyetli, sevgi dolu, müziği çok seven bir gençtir. Rüyalarında gördüğü prensesle evlenmektir hayali. Ama bir türlü iş bulamaz kendine. Bir gün çok uzaklardan, şarkılarını dinleyen güzeller güzeli prensesle karşılaşır ve birbirlerine aşık olurlar. Kral�ın kötü yürekli veziri ise sihirli lambanın Alaaddin�in evinde olduğunu öğrenmiştir. Bakalım Alaaddin cin�inde yardımıyla önüne çıkan zorlukları aşabilecek mi? |
İkinci Hafta: İKi ARADA BİR YERDE
(10-11-12-13 ŞUBAT SAAT 20.30)
İKİ ARADA BİR YERDE |
Yazan |
: DANIS TANOVIC |
Yöneten |
: YILDIRAY ŞAHİNLER |
Sahne Tasarımı |
: AYHAN DOĞAN |
Kostüm Tasarımı |
: AYSEL DOĞAN |
Işık Tasarımı |
: F. MEHMET HAROĞLU |
Efekt |
: KADIR ARLI |
Yönetmen Yardımcısı |
: MEHMET SONER DİNÇ |
Süre |
: 105 DAKİKA / 2 PERDE |
|
|
ALP TUĞHAN TAŞ, CENGIZ TANGÖR, ERTUĞRUL POSTOĞLU, İREM ARSLAN,MEHMET SONER DİNÇ, MURAT COŞKUNER, REYHAN KARASU, SEFA ÖZTÜRK, YILDIRAY ŞAHİNLER |
|
“İki Arada Bir Yerde”, savaşın tam orta yerinde “iki taraf” haline gelmiş ya da düşürülmüş “asker-insan’ların” durumunu komik bir dille anlatıyor. Sahne tasarımını Ayhan Doğan’ın, kostüm tasarımını Aysel Doğan’ın, ışık tasarımını F. Mehmet Haroğlu’nun, efekt tasarımını Kadir Arlı’nın yaptığı oyunda; Cengiz Tangör, Memet Sefa Öztürk, Yıldıray Sahinler, Mehmet Soner Dinç, Murat Coşkuner, İrem Arslan, Reyhan Karasu, Ertuğrul Postoğlu, Mehmet Soner Dinç, Alp Tuğhan Taş rol alıyor. |
|
Üçüncü hafta: SONSUZ ÖYKÜ (15-16-17-18-19-20 Şubat saat 20:30)
Yazan |
: JOSE SANCHIS SINISTERRA |
Çeviren |
: ESEN ÖZMAN |
Yöneten |
: ARİF AKKAYA |
Kostüm Tasarımı |
: NİHAL KAPLANGI |
Işık Tasarımı |
: MURAT SELÇUK |
Yönetmen Yardımcısı |
: IŞIL ZEYNEP, UĞUR DİLBAZ |
Süre |
: 120 DAKİKA / 2 PERDE |
|
OYUNCULAR |
AYŞEGÜL İŞSEVER, JÜLİDE KURAL |
KONUSU |
20 yıldır kapalı olan Masal Tiyatrosu… İki kadın yıllardır kayıp bir metni aramakta… Dünü, bugünü ve geleceği sorgulamakta… Ve provalar sırasında ölen Nestor’un gizemli ölümünü… |
ÜÇ KARDEŞ VE MUHTEŞEM KURT 20 Şubat 12:00 ve 15:00 seanslarında
Yazan |
: OKAN KARACA |
Yöneten |
: OKAN KARACA |
Dramaturgi |
: ÖZGE ÖKTEN |
Sahne Tasarımı |
: OKAN KARACA |
Işık Tasarımı |
: ZILKIFLI ÖZDEMİR |
Müzik |
: OKAN KARACA |
Efekt |
: ERSIN AŞAR |
Yönetmen Yardımcısı |
: DERYA KEYKUBAT, ŞEYDA ARSLAN |
Süre |
: 40 DK |
Oyun Yaşgurubu |
: 3 + YAŞ |
|
OYUNCULAR |
BETÜL KIZILOK BAVLİ, OKAN KARACA, OKAN PATIRER, PINAR AYGÜN |
KONUSU |
Üç Kardeş ve Muhteşem Kurt, çocuk seyirci için oldukça eğlenceli bir el kuklası oyunu. Oyun, üç afacan kardeşin, yaramazlıklarını ve herkesin korktuğu Muhteşem Kurt ile tanışıp arkadaş olmalarını, mümkün olduğunca yalın biçimde, çocukların gözünden anlatıyor. |
|
Yazan |
: VASIF ÖNGÖREN |
Yöneten |
: ASLI ÖNGÖREN |
Sahne Tasarımı |
: AYHAN DOĞAN |
Kostüm Tasarımı |
: NİHAL KAPLANGI |
Işık Tasarımı |
: KEMAL YİĞİTCAN |
Müzik |
: ÇİĞDEM ERKEN |
Yönetmen Yardımcısı |
: TANKUT YILDIZ-NURDAN GÜR-ZEYNEP CEREN GEDİKALİ |
Süre |
: 2 PERDE 2 SAAT 10 DAKİKA |
|
OYUNCULAR |
ALİ MERT YAVUZCAN, IRMAK ÖRNEK, MURAT GARİPAĞAOĞLU, OZAN GÖZEL, SELÇUK YÜKSEL |
|
Zengin Mutfağı’nda 1970’ler Türkiyesi’nde zengin köşkündeki hizmetlilerin, o yıllardaki toplumsal kavga içinde taraf olup olmama konusunda yaşadıkları olaylar trajikomik bir anlatımla sunuluyor. Ayrıca Epik Tiyatro’nun ülkemizdeki önemli örneklerinden olan oyun, alt sınıf insanlarının yaşamsal ve düşünsel seçimlerini sorguluyor. |
Dördüncü Hafta: ZENGİN MUTFAĞI (24-25-26-27-28 Şubat 20:30)
azan |
: VASIF ÖNGÖREN |
Yöneten |
: ASLI ÖNGÖREN |
Sahne Tasarımı |
: AYHAN DOĞAN |
Kostüm Tasarımı |
: NİHAL KAPLANGI |
Işık Tasarımı |
: KEMAL YİĞİTCAN |
Müzik |
: ÇİĞDEM ERKEN |
Yönetmen Yardımcısı |
: TANKUT YILDIZ-NURDAN GÜR-ZEYNEP CEREN GEDİKALİ |
Süre |
: 2 PERDE 2 SAAT 10 DAKİKA |
|
ALİ MERT YAVUZCAN, IRMAK ÖRNEK, MURAT GARİPAĞAOĞLU, OZAN GÖZEL, SELÇUK YÜKSEL |
Zengin Mutfağı’nda 1970’ler Türkiyesi’nde zengin köşkündeki hizmetlilerin, o yıllardaki toplumsal kavga içinde taraf olup olmama konusunda yaşadıkları olaylar trajikomik bir anlatımla sunuluyor. Ayrıca Epik Tiyatro’nun ülkemizdeki önemli örneklerinden olan oyun, alt sınıf insanlarının yaşamsal ve düşünsel seçimlerini sorguluyor. |
BALON (Ç.O) 29 Şubat Saat 12:00 ile 15: 00 seanslarında
Yazan |
: MURAT KARAHÜSEYİNOĞLU |
Yöneten |
: MURAT OZAN |
Sahne Tasarımı |
: SABAHAT ÇOLAKOĞLU |
Kostüm Tasarımı |
: SABAHAT ÇOLAKOĞLU |
Işık Tasarımı |
: FATİH MEHMET HAROĞLU |
Müzik |
: SİNAN ARSLAN |
Koreografi |
: HAMİT ERENTÜRK |
Efekt |
: NESİN COŞKUNER |
Yönetmen Yardımcısı |
: ARDA ALPKIRAY, HÜSEYİN KEFELİ |
Süre |
: 60 DAKİKA |
Oyun Yaşgurubu |
: 7+ YAŞ |
|
OYUNCULAR |
ARDA ALPKIRAY, BERK SAMUR, ÇAĞLAR POLAT, DOĞAN ŞİRİN, EYLÜL SOĞUKÇAY, HÜSEYİN KEFELİ, MÜGE ÇİÇEK TÜRKOĞLU, NAGİHAN ERBAŞI,NAZAN YATGIN, TUĞÇE AÇIKGÖZ |
KONUSU |
Balon, dünden bugüne sosyal hayatın siyahlarını ve beyazlarını bir balon metaforu ile seyirciye ulaştırıyor. Özellikle büyükşehirlerde sosyokültürel çeşitliliğin; bir mahalle ölçeğinde değerlendirildiğinde, yediden yetmişe yozlaşma sorunu ile karşı karşıya kalındığını apaçık görüyoruz. Güzelliklerin gittikçe azaldığı mahalle hayatında, kötülüklerin ortaya çıkması, sorunların kartopu gibi büyümesi ve bununla beraber çözümsüz bir hal almasına sebep oluyor. Balonunu kötülükle şişiren Savaş için, hikâyemizin yaşandığı mahalle aranıp da bulunmayacak bir yer. Savaş, çocukların ve yetişkinlerin olumsuz davranışlarının hakim olduğu bu mahallede kendini çok mutlu hisseder. Balon adeta mahallenin nabzını ölçer, ne vakit kötülükler artıp, olumsuz durumlar meydana gelse, balon daha da büyür. Bir saatli bombanın patlamaya yaklaşması gibi balon da, her olumsuzlukta biraz daha büyür. Mahalledeki çocuklar oyunlarını doğru oynadıklarını ve çevrelerine zarar vermeden kimseyi üzmediklerini düşünürler. Yetişkinlerin çekişmeleri her geçen gün artar. Mahalle bakımsız bir hal alır. Ve bir gün mahalleye Savaş gelir… |
|
Bunu beğen:
Beğen Yükleniyor...
İlgili